Інформація про психолога
Приводом гордості педагога повинні бути не відмінники.
Він повинен пишатися слабкими учнями,
яких він зробив сильнішими.
Шалва Амонашвілі
Професійне кредо:
« Вислухати.
Зрозуміти.
Допомогти.»
Практичний психолог
Ананченко Ксенія Григорівна
Освіта вища .
У 2004 році закінчила Слов’янський ДПУ.
Спеціальність за дипломом – практичний психолог.
Педагогічний стаж – 25 років.
Стаж роботи психологом – 14 років.
Категорія – вища.
Працюю
в Державному навчальному закладі «Професійно-технічне училище №81" смт. Юр’ївка, Павлоградського району, Дніпропетровської області.
Заклад освіти працює
згідно нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України та є державним закладом освіти ІІ рівня акредитації.
Навчальний заклад готує спеціалістів
згідно наданих ліцензій за такими професіями:
- Кухар.
- Тракторист – машиніст, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування, водій автотранспортних засобів.
- Робітники фермерського господарства.
Основні напрямки діяльності практичного психолога :
- психодіагностична робота;
- консультаційна робота;
- психопрофілактична робота;
- психологічна просвіта;
- психокорекційна робота;
- організаційно-методична робота;
- зв’язки з громадськістю.
Завдання психолога навчального закладу полягає:
- у сприянні повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку студентів на кожному навчально-виховному етапі, у створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
- у забезпеченні індивідуального підходу до кожного студента на основі його психолого-педагогічного вивчення через діагностику;
- у наданні рекомендацій кураторам та батькам щодо взаємодії зі студентами;
- у допомозі студентові-першокурснику під час адаптації;
- у навчально-методичній роботі з кураторами груп щодо поліпшення психологічного клімату в колективі та запобіганню соціальної та психологічної дезатаптації студентів;
- у роботі з батьками студентів коледжу;
- у психологічному супроводі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- у профілактиці і корекції відхилень в інтелектуальному і особистісному розвитку студента;
- консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання підлітків;
- просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в закладі освіти;
- превентивне виховання з метою формування у студентів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу і злочинності серед неповнолітніх;
- у розвиткові особистої зрілості та соціальної компетентності студентів;
- в усвідомленні особистих якостей та сприяння розвитку професійних здібностей;
- у формуванні позитивного світосприйняття та мислення.